Regulamin Sklepu

1. Informacje ogólne

1.Właścicielem sklepu Mobi Flori www.mobiflori.pl jest firma Event Flowers Michał Ogiełło  NIP: 899 26 30 575 Zaporoska 70/56, 53-415 Wrocław. Mobi Flori jest marką zasną firmy Event Flowers Michał Ogiełło

  1. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w sklepie są cenami brutto i podane są w złotych polskich.
  2. Przepisy Regulaminu są zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dotyczącego ochrony konsumentów, w szczególności przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny i Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  3. Warunkiem korzystania z usług Sklepu Internetowego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść regulaminu
  4. W przypadku gdy nie mamy możliwości zrealizować zamówienia jakiego życzy sobie klient zaproponujemy towar zastępczy o tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tą samą cenę. Jednocześnie informujemy o prawie Klienta do nieprzyjęcia tego towaru i odstąpienia od umowy ze zwrotem rzeczy na koszt Sprzedawcy.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży. Klient związany jest ceną umieszczoną na stronie Sprzedającego w momencie składania zamówienia. Do ceny każdego towaru należy doliczyć koszt przesyłki odpowiednio do wybranego sposobu doręczenia.
  6. Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest moment złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową na stronie www.mobiflori.pl i udzielenie informacji zwrotnej przez Sprzedawcę o przyjęciu zamówienia.
  7. Mobi Flori dokłada wszelkich starań, aby opisy umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. W przypadku zaistnienia błędów technicznych w opisie produktu lub rażących odstępstw od opisu zamieszczonego na stronie Sklepu, Klientowi przysługuje roszczenie z tytułu niezgodności towaru z umową, tj. doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba, że jest to niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu Kupujący ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo od umowy odstąpić. Od umowy nie można jednak odstąpić, gdy produkt dostarczony do klienta różni się (w przypadku roślin) od tego jaki przedstawiony jest na zdjęciu ofertowym pod względem wybarwienia i jego rozmieszczenia, nieznacznych różnic w wariegacji w przypadku roślin typu „variegata”, wielkości oraz ilości liści i tym podobnych parametrów.

2. Realizacja zamówienia

  1. Aby zamówić dowolny produkt dostępny w sklepie internetowym www.mobiflori.pl należy być osobą pełnoletnią lub reprezentować firmę, założyć konto bądź nie zakładać konta i wypełnić formularz zamówienia podając przy tym swoje prawdziwe dane osobowe (które są niezbędne do weryfikacji zamówienia oraz do późniejszej jego realizacji).
  2. Następnie można złożyć zamówienie dodając interesujący produkt (lub kilka produktów ) do swojego koszyka.
  3. Po prawidłowym uzupełnieniu formularza i złożeniu zamówienia automatycznie zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia. Potwierdzenie zawiera informację o przyjęciu przez Sprzedawcę zamówienia do realizacji, a ponadto podstawowe informacje identyfikujące strony i przedmiot umowy, jego cenę, a także datę dokonanej sprzedaży towaru wraz z numerem zamówienia.
  4. W świetle prawa, zamówienie złożone drogą elektroniczną jest równoznaczne z zawarciem umowy i obliguje do odbioru i zapłaty umówionej ceny za towar.
  5. Rośliny wysyłamy od poniedziałku do czwartku. Przeciętny czas realizacji zamówienia to 3-5 dni roboczych, jednak przy dużej ilości zamówień może wzrosnąć maksymalnie do 10 dni. Jednak roślina nie będzie w drodze dłużej niż 2 dni robocze, a w przypadku braku opóźnień ze strony dostawcy dotrze w ciągu 1 dnia od momentu nadania wysyłki. W przypadku niskich temperatur, przesyłki wysyłamy ze specjalnym wkładem ogrzewającym i bardzo szczelnie opakowane.
  6. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
  7. Dowód zakupu (paragon bądź oryginał faktury VAT) jest dołączany do przesyłki.

3. Dostawa

  1. Towar zamówiony w sklepie internetowym www.mobiflori.pl dostarczamy osobiście lub kurierem, możliwy jest też odbiór osobisty po wcześniejszym indywidualnym ustaleniu miejsca odbioru we Wrocławiu.
  2. Czas realizacji zamówienia w zależności od wybranego sposobu płatności liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty dla przesyłek opłacanych przelewem lub kartą płatniczą.
  3. W przypadku nieodebrania przesyłki od doręczyciela lub zwrotu przesyłki z winy klienta, klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów przesyłki.
  4. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera, wykonać zdjęcia opakowania prze jego rozpakowanie i zaraz po, oraz sporządzić protokół szkody, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do Sprzedającego na adres reklamacje@mobiflori.pl

4. Sposoby płatności

  1. Przelew bezpośredni na nasze konto bankowe. Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia od naszej firmy prosimy o dokonanie przelewu w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki na podany numer rachunku bankowego. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

DANE DO PŁATNOŚCI DROGĄ PRZELEWU BANKOWEGO :
„Mobi Flori” Event Flowers Michał Ogiełło
NIP: 899 26 30 575 Zaporoska70/56, 53-415 Wrocław
nr konta: Santander Bank Polska S.A.: 59 1090 2529 0000 0001 2376 0264

  1. Apple Pay i Google Pay

 

5. Postanowienia końcowe

Mobi Flori informuje o możliwości zaistnienia przerw w korzystaniu ze sklepu Internetowego powstałych z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu itd.) lub innych od niego niezależnych, co w żaden sposób nie wpływa na realizację dokonanych już zamówień.

Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania (zamieszczenia) w sklepie internetowym w ten sposób, że Klient może się z nimi zapoznać, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień przed każdym złożeniem zamówienia. Klient, którego zamówienie jest w trakcie realizacji w momencie dokonania zmian regulaminu, podlega regulaminowi i ofercie aktualnym na dzień otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia.

Według regulaminu prowadzimy sprzedaż tylko na terenie Polski. Warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.

W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy wszystkie otrzymane od Państwa płatności w tym koszty dostarczenia zwracanego towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez nas) nie później niż 14 dni od momentu, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi klient. Ze względu na charakter oferowanego przez nas towaru zwrócić towar należy poprzez firmę kurierską. Z uwagi na charakter towaru, nie przyjmujemy zwrotów roślin.

Zwrot przelejemy na podane przez Klienta konto. Warunkiem otrzymania zwrotu płatności jest otrzymanie przez nas zwrotu towaru lub dowodu jego odesłania.

Warunki zwrotu opisane są w zakładce: Zwroty i Reklamacje, Odstąpienie od umowy zawartej na odległość